Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
20 mai 2014

Menjarem junts

Tantes llàgrimes,

Tants petons perdus!

xxx

Què pots dir

quan el dubte

s'allotja en tu

no pas per descansar

sinò per burxar-te?

xxx

M'he somiat cirera

reduïda a un pinyol!

xxx

Si tothom va per les seves

potser que, al final, i més

aviat

que no ens ho pensaven

ens trobaren

i menjarem

junts

el que jà

no tenim.

xxx

Totes les músiques

sonen,

les unes per alegrar-nos,

les altres per enfurirmar-nos,

les unes ens fan ballar,

les altres ens adormen

Totes les músiques

sonen,

llevat les meves

que no arriben

a sortir del galet.

xxx

No sé al just

si en sortia

o si hi entrava

però  la primera cosa

que em va dir

i m'ho va dir

amb traducció

manual

fou

són els dits

que manen la mà

i no l'inrevès,

llavors el més petit

dels deu dits s'aixecà hi digué

"només... si jo... ho vull".

No sé al just

si hi entrava

o si en sortian

però m'ho va dir

tal com ho deixo

aquí  escrit

xxx

La metafísica no fa tan suera com la física

xxx

de Narcís Blau de Correch

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité