Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
29 juin 2014

Tu no ho saps

"Tu no ho saps,

però somio, insensat

dins del blau estelat

dels teus ulls

 

Tu no ho saps,

em faig escafandrista

i m'endiso, m'endinso,

enamorat atrevit

 

Tu nos ho saps

el teu cos és el meu món ,

conquerir-lo és ma dèria

del meu desembre

 

Tu no ho saps

m'endinso i t'admiro

visir de ta bellesa,

tu, poderosa, no ho saps,

 

tu, imant dels meus dies

socarrats, no ho saps,

i m'endiso i  et visito

amb fressa somnànbulica

 

Tinc fam del teu blau celístial

Tinc set de les set meravelles

que l'aire hi escampa,

però, condormida, no respons.

 

Tu no ho sa ps

però sols voldria,

al teu cor posar el meu tron,

per contemplar el teu cos apetible.

 

Tu no ho saps,

tots els rampells que'm remouen,

i aquell res que m'embarra

l'accés al guany final

 

Tu no ho saps,

però de tant somiar

dins del blau estelat

dels teus ulls, m'he perdut

 

Ja no puc imaginar-te

no m'endinso més

i retorno, encongit,

al seti de la realitat.

 

Adéu escafandrista!

Adéu aigües ficticis!

Adéu ignotes meravelles!

Adéu glever displiscent!

 

Jo ja sé i tu no saps."

 

Adrià Xaval-Antic,

fragment de "Un ramat sense ovelles"

xxx

xxx

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité