Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
24 septembre 2015

"Que passa"

La veu del poeta s'esquerda si no presumeix d'un ditet de demà.

No li diguis la meva que la seva me satisfà.

Millor les estretes voreres que no pas els amplis vorals.

Al aixecar el vell cantir m'envoltà una font clara amb murmurs de molsa secreta.

Barreja fels i mels hi tasta la novetat que passa.

Qui somia que té son, somia o bé dorm de veritat?

Mossegar-se la llengua i assaborir-ne la sang, tall rere tall, glop rere glop; complaure's en si mateix!

 

Tot i veure'm les dues singlantanes, veïnes de tota la vida, em creuran el camí, sense saludar-me, i em vaig parar, incrèdul.

 

xxxx

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité