Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
27 mars 2016

Li repugnava tot cant coral

Tots em diuen
el que'm tocaria
fer.
Tots em deien
el que havia
de fer,
sense hesitació.
I una banda
m'empenyia cap a
l'això
i una altra
m'empenyia cap a
l'allò,
i jo,
espatlles quietes,
peus
afermats al sol,
no vacil·lava:
dret,
igual un pilar
de catedral.
Inflexible
a tots vents.

Tots,
amb raons clares
però inverses,
volien
que'm negués,
que m'ajuntés a ells.
que'ls hi semblés.
Quants indigents!
No sabien,
cervells secs
intuicions cegues
cors absents,

somnis buits,
que ell no buscava
cap autopista de la mel,
que a ell ,

fill del pollacre

i de l'aigua viva,

no el preocupava
matricular-se
a cap eixam
de l'això
o de l'al lò
a ell, si,

li repugnava
 tot cant coral,

sigui per l'ou,

sigui per la campana.

....

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité