Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
21 juillet 2016

"si, home"

"Qui no vol fer-se gran, quedarà petit i si pensa poder contraposar-se als més grans, ai, ai, poble sense nom, com t'equivoques!

La feresa d'alguns dies em fa botar els ulls com bales de tennis

No tinc cap veritat, però com pots creure que posseint una te la regalaria a tu, precisament, per amanyagar-te.

No facis del neguit una arma blanca en contra de tu mateix.

Alguns llibres tenen golfes on pots retirar-te després d'un contracte
clar i català de bona convivència amb l'aranya i el rat penat que t'hi
han precedit.

M'atabales perquè et parli d'art però a mi sols m'interessa el lletissó de la teulada.

No perdre mai el desig de l'experiment i gosar caminar un peu endavant i
un peu endarrere, o et faràs clown o acròbata, si ,home, gosa.

La música penetra a pertot i ningú la sospita.

Un amic, jove escriptor, l'altre dia em va sorprendre un poc en dir-me que, uns trenta o trenta tres segons abans d'escriure té un imperiós menester d'aclarir-se la veu.

No busqueu més, l'ombra d'un neuròpata és el neuròleg, a fi de matinada n'he vist un que ho dissimulava.

Treia del diccionari les velles paraules com el dentista arrenca les
dents gastades, però ell, i aquí rau la superioritat de l'un sobre
l'altre, no les tira ans les incorpora a la boca per inèdites
queixalades."

xxx

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité