Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
3 octobre 2016

"el meu tap"

"Te posis pas nerviós

de voler saber

què fa

"ho fa per això o per allò

i allò, si per cas, perquè

ho fa".

Te donis pas el tracàs

de saber lo que fa

puix que ho fa

ni tampoc de saber

perquè ho fa,

puix que, tu li has pas

demanat de fer

això 

i que t'importa,  donques,

que faci això o allò.

Deixa-lo fer.

Ara bé, si eri jo

aquest minyó

l'actitud de qui

te fresseja els neuronis

fins a menjar-te mig-fetge,

el terrible patiment

de pas poder entendre

de què va,

te diria, i te diria soliment,

que, i bé, sun llançat el tap,

el meu tap, 

mes aquest animalot,

empeltat d'esquirol

o de guilla, 

s'es posat

sé pas on,

i carall,

"'on t'és, 'on t'és, 'on t'és"

el cerqui, el cercavi

quan m'has remarcat

com objecte d'especulació, 

i seguiré cercant-lo,

i bé, si d'aquí tres segons

l'he pas

trobat.

Te posis pas nerviós:

El meu tap és pas el teu!"

xxx

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité