Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
2 septembre 2019

" Inepcia del parapluja"

Caminant tranquil pel carrer de Sainte Catherine a Burdeus quan tot d'una no sé per quina raó es va iniciar per damunt del meu cap s'inicià una batalla amb escopetades d'espants, trons i llucets -com diuen del ban de Pià- que em va forçar a fer el que el meu estret pressupost d'estudiant em forçava a retardar -comprar-me un parapluja, paraula també de Pià i a la simpàtica botiga on vaig entrar vaig triar, el millor aixopluc que tenien, un paraigua -que no és paraula de Pià- amb motius que eren unes notes de música ben dibuixades i pintades, un parapluja -havia insistit-per no entristir massa una gent que, empesa per la necessitat, cadascú tindria la seva que jo desconeixeria, em seguiria sota els focs de la metralla aquàtica que... s'arrestà tot d'una com per renyar-me de la meva despesa en el carrer Sainte-Catherine de Burdeus.

xxx

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité