Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
22 octobre 2010

pàgina blanca

l'ombra no protegeix de cap fredor.


caminant també has de pensar a la pausa.


la castanya torrada no rebutja el vi dolç.


el sol surt, s'en va i torna només per mostrar-se insubstituïble.

 

tres parracs de poesia li compensaven la compra esglaïdora de l'ùltim ordenador.


no permetis a qualsevol peltrigar el tu domini d'indignacions.

 

si no m'entens... o passa enllà o veestudi.

 

aigua que corre no té por, té cita i tèm arribar massa tard.

 

cuida els teus heroïs cada mati si no vols que t'oblidin a l'hora de la migdiada. 

molts anys fa que el gats no jogan sobre les teulades.

Del raïm o de la magrana, tria el teu gra.

La rajola amb picardía s'el mirà i el tornà vermell.

a cops val la pena perdre's al laberint.

m'agrada escoltar i escoltar i escoltar el cantant quebequès Gilles Vigneault.

 

el desencant sempre abrasa.

La bellesa vassalleja l'esguard.

del costat de la gallina i de l'ou, res de nou?

la fada m'ha dit no t'els escoltís i el pèl se m'ha eriçat.

una frase brees pot allotjar un terç de vida.

si tothom té la raó, edebatre cau indecent.

no és pas amb aquest fandanguet que la bolqueràs al teu jaç.

de terrissa, de pedra o d'or, l'orinal mai podrà disfrassar el que és. 

 

perque aquest sant dimoni de moxaill rondineja i em fa, hàbil seductor, vores?

 

heu llegit l'assaig sobre la poesia del malaguanyat i grandíssim  Miquel Martí i Pol?

 

de cap llibre no s'ha d'arrencar cap pàgina, fins i tot si és blanca! 

quin dret tens tu a parlar la llengua de la meva tribu?

 el dret de tots els clandestins infiltrats.

 

rar i car lector fassi bondat i corregeix el que s'ha de corregir pel bé de tots.A la llaca, s'is plau.

XXX

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité