Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
21 janvier 2017

"Entre els homes"

-No els diguis re. Deixa'ls frustrats del que, en tot cas, no saben ni esperen de tu.


-L'ajagut no crida gemega.


-Quina llama, qui tall per encetar i esclarir aquestes enfosques que s'han tirat sobre de mi!


-Les pugnes del jo i del mi, del mi x jo o del jo x mi, ben poc m'atreuen per vessar-hi dues gotes de la meva sang. Em reprenc: dues gotes d'aquella tinta que tacava.


-Si tothom veia les coses del mateix costat segur que les cortines ni els murs existiren entre els homes.


-La pulcritud de la llengua no garanteix la pertinença d'un pensament. Això m'ho ha assegurat un inquisidor de llengua penedit.


-Jo segueixo persuadit que per parlar a la lluna s'ha de fer dempeus i no colgat com un banal somiador.

-Fes-ho a mitges amb ta barca que et sortirà més bé. Ho demana el confort de la travessia.

-Qui té sort fineix per reconèixer-ho però de la punteta dels llavis, de por que se li escapi i no torni.

-L'un entra a cal seu professor de piano. L'altre sall al camp per collir cols. A la fi de tarda, ambdós s'encontren i s'intercanvien les mans. No tots els membres de l'orquestrina toquem les mateixes fugues.

xxx

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité