Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
11 août 2014

Senyoret

Era un senyoret

sempre

molt ben vestidet

 

i res més

pel que em paguen

a la botigueta

ja en teniu de sobre.

 

xxx

 

Em plauria

ajudar-te,

si la mandra

que'm pesigolla

la mà

em deixès tranquil.

xxx

La bestiesa transcendeix la llengua que l'expressa.

xxx

El qui gasta massa cria un pidolaire.

xxx

El femenisme s'ha afluixat, em diu, l'Enric. Potser, ha vingut l'hora de manifestar-li solidaritat, li contesto.

xxx

La rata es menja la serp

si aquest animalet s'adorm.

xxx

Els experts en guerra llueixen un talent que ens embaladeix, car mai et parlen de les quantitats d'armes que es venen ni de qui les ven, com i a qui. No vec per què hauriem de parlar d'aquestes cosetes.

xxx

Un cantant, estimats confrares i dexeibles, un cantant és, em dia el meu pare, aquell que ha substituit afortunadament ell gatet que tenia a la gola per un mixonet.

xxx

Xerrar amb un lloro, empobreix el vocabulari?

xxx

Feu els col.loquis, les esmenes i els re-ajustaments que us semblin indispensables, jo seguiré afirmant que Unamuno, el Magister de Salamanca queda una figura capdal d'una ètica humanista

xxx

Certes dones admiren sols qui les respecta voluptuosament.

xxx

Agafem tres figues d'aquest figuer i et donaré tres i més besets.

xxx

Una pedregada, quant vius del camp, no és pas comèdia de bulevard.

xxx

Sort que tres o quatre poetes, enmig de mil cièntifics, fan pasturar uns ramats d'estrelles.

xxx

Cap miracle es deixa agafar per la cua.

xxx

Es va vendre tot el que tenia per pagar-se el viatge a Enlloc. Està viatjant.

xxx

A punt i moment, un tal, el seu germà, o l'oncle de Pià esperen la sortida de l'obra que'ls alçarà, un dels tres o els tres de conjunt, al pis dels grans de l'hostaleria literària.

xxx

Si de petit no truques sobre el tambor et costarà molt, de gran, dirigir una fanfara.

xxx

Molt del què a tu et sona com un adagi només en té la pell.

xxx

No et deixis atrapar per la por, la pitjor de les teves amiguetes!

xxx

Com t'agrada més la indiferència, bavosa com una truita d'ous? o torrada com l'arengada?

 

ofert per Joan Carles Melit al senyor Bon.

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité