Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Met Barran
20 mai 2018

"Una nou de coco"

Desclaveu els vostres ulls cansats de totes les pantalles i correu traçant senders ens boscos imagiaris e il.limitats.

Per tan feixuc que sigui el feix si em diuen el fogar on dipositar-lo el traginaré sense protesta.

Tant punt llanço una paraula, el vent l'atrapa i en fa miques.

Quants graons més he de pujar per ubicar-me per damunt la mitjana dels infeliços.

Mestre en acudits botava de l'un a l'altre amb una agilitat de mico que li valia batallades de campanes. Cada cada acudit una nou de coco, si!.

Si t'enamores d'una fada (no saps mai qui et pot saltar al coll), al cap de tres dies i tres nits sabràs de quina nissaga prové, en serio ho sabràs tres nits i tres dies passats, nomès llavors avisa per guardar-la o despedir-te'n. 

Estès al peu d'un arbre a papallones n'apreciava el dibuix de les fulles i l'estremiment quan, de pas, un airet les fregava.

Tu fas pel.lícules com jo fumava puros venent fesols al mercat de Tuïr i no t'enduràs mai ni un Gaudí ni un Goya. A Berlín, Venècia o Cannes ni pensar-hi.

Com a foraster em semblaria indelicat de ficar-me entre els vostres mals de cap, però com a psiquiatre no puc posar-me costat sense infringir les regles del meu art i de la meva ciència.

xxxx

Publicité
Publicité
Commentaires
Met Barran
Publicité
Archives
Publicité