31 décembre 2011
Llitera i màgs.
NO ET DESPRENGUIS DEL MILLOR DE L'ANY QUE S'EN VA, FèS-NE UNA LLITERA PER REBRE AMB BEUTAT I DIGNITAT L'ANY AQUI TOCANT. xxx SI NADAL T'HA OBLIDAT, SI SANT SILVESTRE NO VOL SABER-NE RES, NO PLORIS, NO PLORIS, QUE S'OUEN Jà ELS PASSOS D'OR DELS CAMELLS...